بالشتک نشیمن: انواع و کاربردها

بالشتک نشیمن به نوعی بالش کوچک طبی گفته می شود که کاربردهای آن متفاوت از بالشتک های معمولی است.

بالشتک نشیمن مخصوص راحتی لگن و پشت شما طراحی شده است.

با استفاده از بالشتک نشیمن می توان تا حد زیادی از دردهای ناشی از فشار غیر عادی روی لگن و ستون فقرات کاست.

فواید و کاربردهای بالشتک های دونات شکل

بالشتک های دونات شکل

برای هر کسی که مجبور است مدت طولانی در صندلی بنشیند ناراحتی اجتناب ناپذیر است.

اگر مجبور باشید روزانه ساعت ها بنشینید احتمال ابتلا به گردن درد، کمردرد یا گرفتگی عضلات بسیار بیشتر است.

با این حال این بخشی از مخاطرات مربوط به بسیاری از مشاغل در محیط های اداری است و گاهی اوقات نمی توان از آن اجتناب کرد.

در حالی که این حالت نشستن های زیاد مطمئنا به ستون فقرات و ناحیه لگن شما فشار زیادی وارد می کند، اما استفاده از بالشتک نشیمن دوناتی شکل به کاهش این فشار و احساس راحتی شما کمک می کند.

نحوه استفاده از بالشتک نشیمن دونات شکل

توجه به این نکته مهم است که بالشتک نشیمن دونات شکل منحصرا  برای کسانی نیست که از مشکلات مربوط به نشستن رنج می برند.

آن ها راه حل مناسب برای کسانی هستند که در ناحیه تحتانی و لگن آسیب و ناراحتی دارند، از بواسیر رنج می برند یا حتی برای زنان پس از زایمان مفید است.

بالشتک های نشیمن دونات شکل از نظر شکل دایره ای با یک سوراخ در مرکز خود بی نظیر هستند که امکان توزیع برابر  وزن را به همه نواحی نشیمنگاه شما فراهم می کنند. معمولا بالشتک های نشیمن از فوم حافظه دار ساخته می شوند و دارای ویژگی قالب گرفتن هستند تا با استفاده منظم بتوان به آن راحتی مورد نظر دست یافت.

از بالشتک های نشیمن دونات در هر جایی که لازم شد، باید روی یک سطح صاف مانند صندلی یا نیمکت استفاده کنید که این ممکن است در دفتر یا خانه معنی شود. در حالت ایده آل باسن شما باید یکنواخت با لبه بالشتک باشد و پشت شما باید به آرامی پشتی صندلی را که روی آن نشسته اید لمس کند. در حالی که باسن شما درست روی سوراخ وسط بالشتک نشیمن قرار گرفته است، باید کمی به جلو خم شوید تا از فشار به پشت و ناحیه لگن خود بکاهید.

مزایای استفاده از بالشتک نشیمن دونات

بالشتک نشیمن

در حالی که فایده آشکار بالشتک های نشیمن دونات ایجاد راحتی و پشتیبانی است، مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد:

  • می توانید از آن ها در هر جایی در خانه، دفتر یا ماشین استفاده کنید
  • آن ها فشار مستقیم روی نشیمنگاه و پشت شما را کاهش می دهند و پشتیبانی با کیفیت بالایی را ارائه می دهند
  • آن ها می توانند با فرم بدن شما سازگار شوند تا منحصرا در خدمت راحتی شما باشند
  • تسکین موثر درد
  • مناسب برای هر کسی که راحتی بیشتری می خواهد
  • می توان روزانه استفاده کرد
  • روکش های یدکی برای آن ها موجود است
  • امکان تهویه را فراهم می کند
  • به بهبود وضعیت بدن کمک می کند
  • تغییر در حالت نشستن جایگزین مناسبی برای آن دسته از افرادی است که به میزان دلخواه خود وقت برای ورزش کردن ندارند.

مهم نیست که دلیل شما برای نشستن در یکجا آن هم به مدت طولانی چیست، بالشتک های دوناتی یک راه حل خارق العاده برای راحتی و سلامت ماندن هستند. مطمئنا در صورت استفاده صحیح از آن ها از مزایایشان بهره خواهید برد.

11نوع از بهترین بالشتک های نشیمن در سال 2021

کمر و پشتتان تا ابد قدردان شما خواهند بود.

بالشتک نشیمن یک محصول جانبی معمول برای رفع خستگی است. شما ممکن است شل نشسته باشید یا با یک زاویه ناراحت کننده خود را به جلوی میزتان متمایل کنید و حتی ممکن است بلافاصله ناراحتی راحس نکنید، چون ذهن شما در جای دیگری درگیر است.

آیا خوب نخواهد بود اگر صندلی شما به مشکل شما رسیدگی کند و کمی وضعیت بدنی شما را تصحیح کند؟

برای انجام این کار می توانید یک بالشتک نشیمن برای روی صندلی تهیه کنید و در کسری از هزینه یک صندلی طبی جدید برای خود دست و پا کنید.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟

مشکلی نیست، ما تحقیقاتی را برای شما انجام دادیم و بهترین بالشتک های نشیمن را برای خرید شما پیدا کردیم.

حتی بهتر اینکه بیشتر این بالشتک ها به تسکین دردهای مزمن شما که پس از ماه ها یا حتی سال ها خم شدن و نشستن نادرست ایجاد شده اند نیز کمک می کنند.

بهترین به طور کلی: بالشتک نشیمن Everlasting Comfort

بالشتک نشیمن Everlasting Comfort

بالشتک نشیمن Everlasting Comfort 100 درصد از فوم خالص حافظه ‌دار (بدون افزودنی) ساخته شده است و دارای طراحی ارگونومیک U شکل برای تسکین درد کمر و استخوان لگن است. همچنین این  بالشتک نشیمن در ابعاد 17 در 14 در 2 به گرمای بدن شما پاسخ می دهد تا اطمینان حاصل شود که به طور کامل به قالب قسمت تحتانی بدن شما در می آید. این بالشتک همراه با ضمانت مادام العمر و طراحی پیشرفته فوم حافظه دار آن توسط جراحان ارتوپدی و پزشکان توصیه می شود. توجه داشته باشید که روکش بالشتک قابل شستشو در ماشین لباسشویی است و انتهای لاستیکی لغزنده نیست.

بهترین پشتیبان نشیمن و پشت: بالشتک نشیمن و پشت  SOFTaCARE

بالشتک نشیمن و پشت  SOFTaCARE

ترکیبی از بالشتک و حائل پشت به شما امکان قرار گرفتن بهتر بدنتان هنگام نشستن برای مدت طولانی را می دهد و پشتیبانی بیشتری از نشیمن و کمرتان به عمل می آورد.

بالشتک نشیمن  SOFTaCARE در ابعاد 16 در 13 در 3  اینچی  با یک سری بالش ارتوپدیک همراه است، یک بالشتک نشیمن که به کاهش فشار روی استخوان لگن، تسکین دردهای ناشی از سیاتیک، دیسک های فتق شده و سایر مشکلات پشت کمک کرده  و همچنین دارای یک بالش پشتیبان کمر است که به کاستن از کمردرد کمک می کند.

هر دو بالشتک به طور 100 درصد از فوم حاقظه دار ساخته شده اند و دارای ویژگی های دیگری نیز هستند از جمله کف لاستیکی ضد لغزش در بالشتک نشیمن تا در جای خود ثابت بماند، یک دستگیره داخلی برای قابلیت جابجایی و یک پوشش قابل شستشو برای تمیز کردن دارند. بالش پشتیبان کمر همچنین دارای یک جیب است تا به راحتی گوشی هوشمند خود را داخلش نگه دارید، همچنین بندهای قابل تنظیم و ساختار قابل تنفس آن باعث می شوند تا صندلی شما خیلی گرم نشود.

بهترین طراحی: بالشتک نشیمن ارتوپدیک  Aylio Coccyx

بالشتک نشیمن ارتوپدیک  Aylio Coccyx

بالشتک نشیمن  Aylio Coccyx دارای یک طراحی خاص، ارگونومیک و برش خورده است که آن را برای بدن های بزرگ تر ایده آل می کند، اما برای افراد کوچک بدن نیز به خوبی کار می کند.

به لطف برش دار بودن و استحکام بالشتک استخوان لگن شما مجبور به تحمل بیشتر وزن شما نمی شود و برای کاهش فشار روی استخوان های مفصل ران نیز طراحی شده است.

ناحیه برش خورده همچنین وزن شما را به صورت یکنواخت توزیع کرده و نشستن صحیح را آسان تر می کند، بنابراین می توانید به ستون فقرات خود کمی استراحت دهید.

روی آن از یک مخمل خاکستری با قابلیت دیده شدن آسان با چشم پوشیده شده است که می توانید آن را برای شستشو درآورید و برای همه اینها بالشتک نشیمن با ابعاد 18 در 14 در 2/5 اینچ با کمتر از یک پوند وزن واقعا سبک است.

بهترین فوم حافظه دار: بالشتک نشیمن  Kieba Coccyx

بالشتک نشیمن  Kieba Coccyx

این بالشتک نشیمن از فوم حافظه دار ساخته شده است که با ژل مخصوص لایه بندی شده است.

هدف از این طراحی U  شکل  حمایت از کمر شخص و بهبود وضعیت بدن است.

کف حافظه دار همچنین به شما امکان می دهد بدون ناراحتی هایی که از نشستن های طولانی مدت حاصل می شود، به مدت طولان در حالت نشسته باقی بمانید و اگر میز کار خود را ترک کنید فرورفتگی هایی که در بالشتک نشیمن به جا گذاشته اید همچنان باقی خواهند ماند.

روکش را می توان به راحتی تمیز کرد و بالشتک خود برای هر نوع نشیمنگاهی مناسب است، حتی اگر روز خود را روی چهارپایه بگذرانید باز می توانید از آن استفاده کنید. اندازه این بالشتک نشیمن  14 در 18 در 3 اینچ است.

بهترین به لحاظ بزرگی: بالشتک نشیمن بزرگ  Xtreme Comforts

بالشتک نشیمن بزرگ  Xtreme Comforts

بالشتک نشیمن Xtreme Comforts  با ابعاد 19 در 17/5 در 3/5 اینچ برای کسانی که صندلی های اداری بزرگ تری دارند مناسب است.

به این ترتیب فضای زیادی نیز برای نصب شدن روی تقریبا هر صندلی و توزیع یکنواخت وزن را دارد. بالشتک نشیمن بزرگ به لطف سیستم کف دو لایه ای که دارد راحت است و مطابق شکل بدنی شما است، بنابراین بالشتک هرگز صاف نمی شود و به کاهش فشار استخوان لگن، بی حسی، کمردرد و موارد دیگر کمک می کند.

پوشش رویه جدا شونده آن علاوه بر ایجاد قابلیت تنفس در حالت نشسته قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیز است.

با یک دستگیره متصل به آن برای حمل کردن سفر با بالشتک نیز آسان است، بنابراین می توانید بعد از کار  آن را همراه خود در پرواز یا قطار استفاده کنید.

به علاوه کف بدون لغزش به این معنی است که شما می توانید به راحتی از بالشتک نشیمن خود در هر سطحی استفاده کنید.

بهترین خوشی و راحتی: بالشتک نشیمن دوگانه بنفش

بالشتک نشیمن دوگانه بنفش

اگر می خواهید  در نشستن های خود یک سرمایه گذاری ممتاز انجام دهید، بالشتک نشیمن دو گانه بنفش را که ارزش دارد انتخاب کنید.

برخلاف سایر گزینه های موجود در بازار این بالشتک 18 در 16 در 2 اینچی  از پلیمر فوق العاده کششی برای دوام و راحتی بدن شما ساخته شده است.

این بالشتک نشیمن ضخیم و نرم با “طراحی توری” برای کاهش درد پا و کمر است و حتی با هر چیزی که در داخل جیب پشت شما است سازگاری دارد، به این معنی که کیف پول، کلیدها یا سایر وسایل کوچک را احساس نخواهید کرد.

طراحی پشتیبانی دوگانه همچنین به این معنی است که شما می توانید از این بالشتک روی هر صندلی اداری استفاده کنید، فقط آن را روی سطح مورد نظر بچرخانید تا در جایی نرم یا سفت قرار بگیرد و این در حالی است که با کف ضد لغزش آن اطمینان دارید که از صندلی شما سر نخواهد خورد.

از دیگر ویژگی های سطح بالای این بالشتک نشیمن می توان به کانال های داخلی برای جریان یافتن هوا  به داخل و خارج آن برای جلوگیری از  گرم شدن بالشتک اشاره کرد.

بهترین از  لحاظ قابلیت حمل: بالشتک نشیمن TravelMate با فوم حافظه دار تقویت شده با ژل

بالشتک نشیمن TravelMate با فوم حافظه دار تقویت شده با ژل

بالشتک نشیمن تقویت شده با ژل TravelMate  برای استفاده در هر جایی از صندلی هواپیما گرفته تا اتومبیل تا دفتر کار طراحی شده است.

این بالشتک نشیمن دارای یک دسته حمل زیبا و داخلی است، بنابراین می توانید صرفا آن را به دست بگیرید و همراه خود به هرجایی ببرید.

مطمئنا  اگر زمان زیادی را در یک مکان نشسته باشید بالشتک نشیمن ژله ای امکانات زیادی را برای راحتی شما فراهم می کند.

این فوم از مواد درجه بندی شده برای وسایل خانه ساخته شده است.

به بالشتک های مبل راحتی خود فکر کنید.  و با لایه ای از کف حافظه دار نیز ساخته شده است و پوشش آن ضد لغزش است بنابراین وقتی آن را جایی قرار دهید حتی اگر آن را با دست لمس کنید در همانجا می ماند.

همچنین یکی از بالشتک های ارزان قیمت موجود در بازار است و ابعاد آن 18 در 14 در 3 اینچ است.

بهترین بالشتک نشیمن دونات شکل:  Ergonomic Innovations

برای کمردرد و بعد از جراحی و تسکین دردهای بعد از بارداری بالشتک نشیمن دوناتی شکل را انتخاب کنید.

بالشتک نشیمن  Ergonomic Innovations به لطف فرم U شکل و محکم خود به گونه ای طراحی شده است که به جای اینکه مستقیما  بر روی کمر، باسن و استخوان لگن قرار گیرد وزن شما را به طور یکنواخت توزیع می کند.

برش های جلویی و پشتی همچنین باعث کاهش فشار به ستون فقرات و بهبود وضعیت بدن همراه با کاستن از درد کمر و سیاتیک می شود.

ابعاد این بالشتک نشیمن 17/5 در 14 در 2/5 اینچ است که آن را به یکی از ضخیم ترین بالشتک های موجود در بازار تبدیل کرده است.

از فوم حافظه دار ساخته شده و دارای روکش جیر با کف بدون لغزش است. پوشش را می توانید برداشته و در ماشین لباسشویی بشویید، اگرچه کف داخلی آن را می توان با اسفنج مرطوب نیز تمیز کرد.

بهترین بالشتک ژله ای: بالشتک نشیمن Modvel Gel

بالشتک صندلی Modvel Gel از هر ژله ای استفاده نکرده است بلکه این ژل خنک کننده است، بنابراین اگر کمی استرس داشته باشید گزینه خوبی برای شما است چون از عرق کردنتان جلوگیری می کند. این بالشتک نشیمن برای حمایت از کمر شما طراحی شده است تا به شما در حفظ وضعیت بدنی کمک کند و دردهای کمر و سیاتیکی که تجربه می کنید با این بالشتک صفر خواهد بود.

بالشتک نشیمن ژله ای سبک است و دارای یک دسته حمل می باشد و برای کسانی که تمام روز پشت یک میز یا مکان نمی مانند ایده آل است.

این را می توانید با خود همه جا ببرید و حتی می توانید در مسافرت های طولانی مدت از آن در ماشین خود استفاده کنید.

این بالشتک نشیمن در ابعاد 15 در 9 در 6 اینچ با یک ضمانت تعویض مادام العمر نیز ارائه می شود.

شما اگر بیماری زخم بستر دارید یا یک بیماری دارید که دچار زخم بستر شده می توانید از فروشگاه ما تشک زخم بستر مواج تخم مرغی را از سایت ما تهیه کنید و دیگر از مشکل زخم بستر رنج نبرید.

پاسخ دهید